Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Nimfaa | użytkownik

imię i nazwiskoAnna adresSosnowiec zarejestrowany15.07.2007 @11:51:47 ostatnio na stronie25.11.2012 @18:19:24



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty17 komentarze590 posty na forum3

komputer / sprzęt
Nikon, Photoshop CS5

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~whynow    20.07.2007 @23:07:14
dzięki
~Niezastrzezony    20.07.2007 @22:36:18
dziękuje
~Loucos    20.07.2007 @22:19:53
Dzieki !
_______
Carpe diem • http://loucos.deviantart.com/
~youknowwho    20.07.2007 @21:40:56
dzieki
_______
so strange...
~Seckowaty    20.07.2007 @21:33:14
Bardzo cieszy mnie ta informacja- pozwolisz, że rzucę okiem na Twoje prace :P
~mrowkojadmeduza    20.07.2007 @21:26:42
Dziekuje bardzo
~Sioux    20.07.2007 @11:44:08
cos czuje ze beda fajniste... dawaj dawaj...
_______
za minutę trzeba będzie wstawać i żyć
~Sioux    20.07.2007 @11:39:40
i slicznie dziekuje... mam nadzieje ze to obiektywne... pozdruffffka
_______
za minutę trzeba będzie wstawać i żyć
~Sioux    20.07.2007 @11:37:31
hehe
_______
za minutę trzeba będzie wstawać i żyć
~Sioux    20.07.2007 @11:35:25
szyyy trza sie prosic...
_______
za minutę trzeba będzie wstawać i żyć
~Sioux    20.07.2007 @11:34:47
niezamaco... a moze by tak zamiast dziekowac- odwdzieczyc sie komentem...
_______
za minutę trzeba będzie wstawać i żyć
~mrozek    19.07.2007 @23:03:57
dzięki
_______
-PUNK'S NOT DEAD-
To chuj, że na dupach mamy stare jeansy ale my to głos ulicy a nie elektryczne rytmy

http://www.freetibet.pl WOLNY TYBET!!!
~aMdzia    19.07.2007 @19:38:59
dzięki
pozdrawiam
_______
...a gdy nadejdą deszczowe dni... naucze się przechodzić między kroplami
~bezimienna6    19.07.2007 @17:02:26
dziękuję serdecznie za ocenki
życzę miłego dnia, wiele inspiracji i powodzenia
_______
szkoda że w prawdziwym życiu nie da się zrobić Print Screen'a ;]
~rudowlosapacyfistka    19.07.2007 @13:50:23
thx
swietne foty
~paulinafoe    17.07.2007 @21:24:54
prosze
_______
gone.bone
~monhue    17.07.2007 @20:34:16
Dziękuję za ocenkę
~poczatkujaca9    17.07.2007 @13:11:43
nio ba zycze powodzenia na digartcie
~poczatkujaca9    17.07.2007 @12:37:41
juz oglądam .. i oceniam
~anyonefoto    17.07.2007 @12:10:22
pozwole sobie poobserwowac Ciebie
~anyonefoto    17.07.2007 @12:06:40
widze, ze dopiero zaczynasz (ja tez ) wiec zycze powodzenia! zapraszam do mnie
~Broonzy    16.07.2007 @18:05:58
wolałbym zastąpić swoje "umiejętności"

Twoim wiekiem...

wszystko jeszcze przed Toba,

a ja?

...........


_______
"...wyobraźnia to jedyny rodzaj wolności..." (Carlos Saura)
~negatyw86    15.07.2007 @21:31:06
a dziekuje bardzo
_______
Tylko uzasadniona krytyka ma wartość!
~misieek    15.07.2007 @15:39:52
szkoda ze bez oceny pozdrawiam:D
_______
"W życiu chodzi o to by byc troche niemożliwym..." Oscar Wilde
wegetuje tutaj --->  4628887
~pease    15.07.2007 @12:29:12
hm?
_______
-groszek-
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt